poniedziałek, 29 listopada 2010

Wystawa w Barze Pod Kasztanem, 2010


Wystawa w barze 'Pod Kasztanem' w Świdnicy jest do dyspozycji waszych oczu od dnia 11 września (dnia moich urodzin), roku 2010.
Jest to pierwsza wystawa, którą od okruszka pomysłu, przez wykonanie, projektowanie ulotek,druk, reklamowanie, wkład finansowy, aż do zakończenia wykonałam zupełnie sama.

Prac zaprezentowałam 9, z czego jedna już prezentowana była podczas wystawy 'Dyktowane przez muzykę'.

Każdą z prac można kupić, ceny kształtują się od 60 do 150zł.
W razie zainteresowania, proszę pisać.








Na efekt swojej reklamy długo czekać nie musiałam. Po tygodniu reporterka gazety Tygodnik Świdnicki, zaproponowała mi wywiad, reportaż do gazety, na co rzecz jasna przystałam.
















Każdą z prac można kupić, ceny kształtują się od 60 do 150zł.
W razie zainteresowania, proszę pisać.



Zdjęcia prac:











2 komentarze:

  1. No, gratuluję osiągnięć! Nawet tych drobnych - bo od nich się zaczyna.
    Sama kiedyś zajmowałam się trochę rysowaniem, ale porzuciłam to, zanim doszłam do połowy takiej wprawy jaką Ty masz. Rysunek nie jest dla każdego, a na pewno nie dla mnie - zdecydowanie lepiej radzę sobie z pisaniem.
    Pozdrawiam i życzę weny twórczej. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję... albo raczej nie dziękuję :p podobno to pomaga. w każdym razie, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń