niedziela, 30 października 2011

Reklama: Wernisaż wystawy malarskiej "Zwierciadła muzyczne", 2011

Czas ruszyć z reklamą mojej kolejnej wystawy malarskiej. Reklamą internetową jak i 'namacalną'.
Zaprojektowałam katalogi, które można będzie darmowo pobrać podczas wystawy, oraz ulotki i plakaty, które można będzie zobaczyć jeszcze przed wystawą.

Wystawa odbędzie się 25 listopada o godzinie 18:00
w Świdnickim Klubie Bolko (Plac grunwaldzki 11)


"Zwierciadła Muzyczne" Jest to druga wystawa malarska z serii malowania na podstawie muzyki, którą stworzyłam i w której biorę udział. Pierwsza wystawa „Dyktowane przez muzykę” odbyła się w styczniu 2010 roku jeszcze pod ‘opieką’ Studium Grafiki Reklamowej w Świdnicy i wspaniałej mgr Renaty Rychlickiej-Benyamin. Do współpracy gościnnej przy „Zwierciadła muzyczne” postanowiłam zaprosić artystkę Katarzynę Firlej.
„Zwierciadła muzyczne” - jest to kolejny hołd z mojej strony dla najgenialniejszego wynalazku na świecie, jakim jest właśnie ona - muzyka.

Na gości czekać będzie darmowy poczęstunek umożliwiający 'rozluźnienie' i wczucie się w esencje i klimat wystawy.

Dodatkową atrakcją wieczoru będzie akustyczny występ mojej siostrzanej duszy Martyny Hordowicz


Zapraszam serdecznie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz